zamknij okno [x] Dziś żegnamy
Roberta Wawryło
(1980 – 2017)
Naszego Przyjaciela i Pracownika.
Dobrego Człowieka o ogromnym sercu i niepospolitym talencie graficznym.
Samotnika, który chodził własnymi ścieżkami. My mieliśmy szczęście czerpać z Jego fantastycznej wyobraźni i wielkiej wrażliwości. Kochał sport, muzykę i kino.
Będzie nam Go bardzo, bardzo brakowało.
Aude | GENESIS
50365
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-50365,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,brick-ver-1.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive
 

GENESIS

AUDE – z pasji wspólnego tworzenia

MOC KREACJI

AUDE działa nieprzerwanie od 2002 roku. Stale się rozwija i twórczo dostosowuje do potrzeb rynku.
Nasza firma powstała jako agencja autorska. Dzisiaj prowadzi już działalność na dużą skalę, ale artystyczny duch jest w niej ciągle obecny.
Wiara w siłę kreacji i niebanalne rozwiązania to znak rozpoznawczy firmy.

Urszula Radzińska

Prezes zarządu AUDE to niekwestionowany autorytet rynku content marketing. Jako ekspert opracowuje strategie komunikacyjne dla największych korporacji i z łatwością kreuje rozwiązania contentowe wspierające biznes. Jest założycielem i prezesem Stowarzyszenia Content Marketing Polska, członkiem International Content Marketing Forum. Jak twierdzi, w długiej drodze od jednoosobowego AUDE, kiedy jako dziennikarka tworzyła magazyn dla pracowników Unilevera, do właściciela cenionej, kreatywnej agencji content marketing pomogło jej nieoczywiste w tej branży wykształcenie. Oprócz dziennikarstwa na UW ukończyła muzykologię i gra na fortepianie. Ta umiejętność pomaga jej w perfekcyjnej organizacji i strategicznym myśleniu.

Autorka książki „Pierwszy klient”, pomagającej zrozumieć, że pracownik powinien i może stać się ambasadorem firmy.

Marcin Rutkowski

Współwłaściciel i dyrektor kreatywny AUDE pracę zawodową zaczynał jako artysta grafik. Absolwent ASP w Warszawie, był stypendystą Ministra Kultury i Sztuki. Pasjonuje się typografią. Jego charakterystyczna kreska i autorskie liternictwo pojawiają się często na łamach publikacji powstających w AUDE, nadając im nieszablonowy charakter. To dzięki nim raport CSR dla ING Banku Śląskiego został uznany w najbardziej prestiżowym konkursie branży – Content Marketing Awards w Cleveland – za Best Employee-Based Publication, zdobywając wyróżnienie specjalne w 2014 roku. Twierdzi, że w publikacjach firmowych bardzo pomaga mu doświadczenie, jakie zdobył, zanim dołączył do AUDE w 2004 roku – jako layouter i dyrektor artystyczny w międzynarodowych wydawnictwach, między innymi w Gruner und Jahr.